Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2017 09:03 - Обет за вярност
Автор: tessa97 Категория: Поезия   
Прочетен: 537 Коментари: 0 Гласове:
0



 Казват, че в живота има моменти, които се случват за секунди, но променят целия ти живот. Такъв момент беше срещата ми с теб.  Влезе в живота ми в ролята на онова нещо, което имам нужда да слушам за час или два и да ми става леко на душата. Ти ошари живота ми във всички възможни цветове и внесе най-истинското щастие, което някога съм изпитвала (и ще изпитам). 
Твоята душа е безгранична галактика, съставена от хиляди планети. 
Твоята душа е любовта.. чистата, детска любов, дето идва веднъж в живота и не си отива повече. 
Ти, скъпи мой, ме научи на безброй много неща. Например, че съм способна да обичам. И то точно теб. 
Научи ме, че мога да се лутам в тълпа от 2000 човека, търсейки твоето лице. 
Искам да прекарам живота си с теб. Искам да ти разкажа най-скрито пазените си тайни, да ти пусна любимите си песни, да ти прочета любимите си стихове, да ти разкажа за всичките си домашни любимци.. да имаме деца и заедно да ги отгледаме и възпитаме. Искам да остарея с теб. 
Ти, моя единствена истина и всичко, 
ако обещая, че ще ти готвя, чистя, пера, гладя, изсушавам, подреждам.. ще пазарувам, ще те събуждам всяка сутрин с целувка по челото и силна, но нежна прегръдка; ще ти глася храна за работа, ще изтривам сълзите ти, щом някой нарани нежната ти душа, ще се карам с теб за дистанционното, ще те водя на театър (знам те, че обичаш), ще ти бъда най-вярна. 
Ако ти обещая, че ще те обичам безусловно много, 
ще се ожениш ли за мен?
                   



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54056
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив