Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2017 09:06 - Довиждане
Автор: tessa97 Категория: Поезия   
Прочетен: 238 Коментари: 0 Гласове:
0



 И нека твоето отсъствие над мене да тежи и бури да скимтят за тебе, 
но, моля те, кажи 
как душата ти да не обземе 
изпълнената ми с твои усмивки кръв?
Ти там не влезе пръв, 
но никога няма да си тръгнеш
и светa ми за пореден път ще преобърнеш, 
заминавайки си пак оттук. 
Няма да те пусна. Напук. 
Сърцето ми държи те и не пуска, 
обилна доза спомени получавам за закуска. 
Вятър. Дъжд. 
Името ти от тях изкрещяно 
звучи сякаш с прасковен нектар е обляно. 


И край. Изчезна. Няма те тук. 
Умира бавно всеки красив звук. 
Аз съм красив звук. Умирам ли?...
                   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54089
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив