Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2017 08:25 - i would
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 807 Коментари: 0 Гласове:
2



Аз бих:част 2:Dream love
Глава 12
*Лиза*
Днес ми бе ден за солфеж,тоест ден за мен.. След скучните лекции отидох в един бар.Пих малко,пуших и се забавлявах на музиката.Чудех се как да се измъкна от секса с Джейкъб.Исках да сънувам Лео отново. Глътнах набързо и последният шот,платих си сметката и си тръгнах.
-Тук съм.-казах щом влязох
-Кой е това?-посочих момичето пред мен
-След като вече удовлетворих теб вчера с 3ма мои приятели,сега е мой ред.-той е писохопат.Не съм искала нищо от това.Исках просто някой да ме обича. Някой друг освен Алис и майка ми.
-Джейкъб..-простенах
-Хайде горе.-и двете се качихме
-Съблечет се.-той също се съблече
Както вече ми бе казал по-рано днес,цяла вечер не ме остави намира.На сутринта се чувствах ужасно.Не бях спала,той не бе ме оставил намира и не сънувах Леон. Просто ми идеше да умра.Може би това е начинът.Той каза,че ако умра само тогава ще се оттърва от него..
Искъпах се и се облякох.Дейкъб ме зарака до уинверситета.Пир първият професор имахме кратък тест.Аз написах разни неща ,но едва ли съм се справила.
-Госпожице Майър.-знаех си
-Кажете професоре.-отидох до него
-Всичко наред ли е?Винаги сте се справяли толкова добре,а сега резлутатите ви са направо ужасни. -да прав е,винаги съм учила.
-Снощи не можах да уча.Имах семейни проблеми.Моля да ме извините.-помолих се
-Понеже ти е за пръв път и си отличничка ще ти го опростя.Но утре ще направиш нов тест.
Благодарих му и си тръгнах засрамена
Денят отново свърши и аз се прибрах.Джейкъб днес го нямаше за моя изненада и за моя радост.Отделих 1час за поуча и легнах да спя.
*сънят*
-Ти си тук.-той ме придърпа за прегръдка
-Извинявай,вчера не можах да спя.-отдръпнах се да видяицето му-Много ми липсваше.-целунах го
-И ти на мен принцесо.
-Дръж те ги.-чу се силен звук
Изведнъж някакви хора ни разделиха.Държаха и мен и Леон.
-Пуснете я.
-Леон?
Те се замислиха и му казаха.
-Имате 5минути.-пуснаха ни и аз хукнах към него
-Какво става?-бях изплашена.за него,за мен,за нас.
-Всичко е наред.Ще се оправя.Знаеш,че те обичам .-бърбореше бързо
-И аз те обичам.Какво става?
-Събуди се.
-Какво?
-Лиза моля те ,върви си.
-Не.-запротестирах
-Лиза трябва да се събудиш.Събуди се!-извика и тогава отворих очи
Цялата бях в пот и сърцето ми щеше да изскочи от гърдите.
Не можех просто ей така да го оставя.Станах и изпих приспивателно .Подейства до 5минути.
Него го нямаше.Поляната я нямаше.Неговият свят го нямаше.Заобикаляше ме само пълният мрак.
Какво става?Леон къде си?

 



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53657
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив