Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2017 13:24 - i woudl
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз бих:част 2:Dream love
Глава 11
*сънят*
-Леон?-извиках и се огледах
-Тук съм принцесо.-извика и ми помаха
-Не съм принцеса.
-Напротив,просто отдавна никой не ти го е напомнял.-предната вечер преди да се събудя му бях разказала за Джейкъб.Той искаше да стори нещо,но какво може да стори един сън?
-Радвам се,че си тук.-прегърнах го
Той отмести един кичур от косата ми и погали нежна лицето ми.
Аз го целунах и той ми отвърна. Отдавна забравено чувство се прокрадна в мен и аз копнеех за още и още.
Преди да заспя изспих две приспивателни,за да съм повече време тук.Тук с Леон.
-Обичам те..
-И аз те обичам,принцесо моя.
-Казах ,ти че не ..-сложи пръст вурху устните ми да ми накара да спра
-Ти си принцесата на сърцето ми. -тогава сърцето ми заби бързо и се надявах той да го хване
-Имам изненада за теб.-зарадвах се и той завърза очите ми
Държеше ръката ми и ми казваше накъде да ходя и аз му вярвах безрезервно. Махна превръзката от очите ми и бяхме на друга поляна.
Бе направил пикник за мен.Стояхме и си говорехме с часове.Имам чувството,че са минали дни.
-Лиза ставай!-чух груб тон
Хванах се силно ,като се надявам да не съм го наранила,когато отворих очи.
Джейкъб стоеше пред мен ядосан.
-Ако още веднъж се успиш ще те убия.Довечера ще се забавлявам цяла вечер с теб,за да ми се ревъншираш.-какво?ами Леон,не можех да не го сънувам.
Станах и набързо се оправих. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53572
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив