Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2017 10:37 - i would
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 594 Коментари: 0 Гласове:
0



 i would
глава 9
*една година по-късно*
Всичко е направо ужасно.Джейкъб продължава да се държи така с мен.Бие ме,насилва ме ,но честно казано вече не ми пука толкова свикнах.Все още ме е страх от него.Не си говоря с Алис и майка ми все още.Те опита няколко пъти ,но аз им наговорих едни неща,че сега не искат и да ме погледнат.Дано поне да си живи и здрави,само това е важното. Няколко пъти опитах да повикам помощ,за да се спася.Да кажа на някого или поне да намекна,и през всичките пъти някой страдаше заради това и този някой не бях само аз. Нараних хората и незнам просто пропадам все по надолу и по надолу..



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53749
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив