Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2017 09:02 - i would
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 291 Коментари: 0 Гласове:
0



I would
-----------
Аз бих
Холънд Родън като Лиза
Кристъл Рийд като Алис
Дилън О"Брайън като Леон
Колтън Хейнс като Джейкъб
Резюме:
- Когато Лиза среща Джейкъб той ставо нейн герой,но малко по-късно разбира,че е допуснала огромна грешка. Леон може да е едиственият и шанс за спасение.Дали ще се спаси и ще бъде обичана? Прочетете за да разберете.
--------------
Глава - 1
*Лиза*
-Днес ще бъде страхотен ден.-казах си наум
Днес е първият ми ден в университета. Трудих се усърдно години наред,за да постигна успеха си и да ме приемат.Не съм ходила на срещи,нищо.За разлика от мен приятелката ми Алис не е имала такъв проблем. Успя да влезе без да се налага да учи всяка вечер и аз незнам как.
-Лиза. - извика майка ми от долният етаж
Станах от леглого и след около 10минути приготвяне бях готова да слезна долу.
-Е,притесняваш ли се?
Ох дали се притеснявах? Цял месец едва съм спяла от както разбрах ,че съм приета. Стомахът ми е на топка и предната вечер също не можах да мигна.
-Много. - признах
-Всичко ще е наред мила.Хайде сега хапни малко.-майка ми бе страхотен човек и много добра майка
От както баща ми си тръгна ,когато бях на 12 тя забрави за себе си. Не е излизала никъде.Много работи.Винаги е била до мен. Много я обичам и съм и благодарна,но искам да си има и свой живот.Някой ден мен ще ме няма.
Преди една седмица се нанесохме в тази къща. Избрана съм да отида в университета в щата Вашингтон. Майка ми плака от радост ,когато разбра.
-Гордея се с теб миличка. - прегърна ме и аз излязох
Нов град,нов университет и ново начало.
Хванах едно такси и тръгнах натам.По пътя докато се возих във таксито се чудех какво ли ще е да си в университет?Дали ще е така както си го представях?Дали ще ме харесат и ще си намеря приятели? Ами ако само ме унижават ? Надявах се всичко да е наред.Една нова глава в живота ми започва.
Таксито спря пред университета.Аз платих на таксиджията и слязох.Успокоих се когато видях,че Алис ме чакаше отпред.Веднага я прегърнах радостно.
---------------
глава 2
-Разгледа ли го?
-Не ,чаках теб. - колко е мила
И така двете тръгнахме да разглеждаме.Всъщносто нямахме кой знае колко време и не видяхме нищо.Взехме си поне едно кафе от кафенето и се разделихме. Тя имаше лекция по българска филология,а пък аз по природна наука. Трябваше да тичам чак до другият край на университета и спрях поне пет пъти за да питам къде е стаята.
Когато отидох там помислих ,че ще съм едиствената която не е влязла и че профосорът ще ми се кара,но далеч не бе така.Влязох вътре и какво да видя.Нямаше никого. Помислих си,че съм единствената примерна студентка и се възгордях леко на себе си. Седнах и зачаках .
Малко по-късно в залата стана димно. Все едно е зала за пушачи. Станах и изплашена набързо си взех чантата и отидох до вратата.За моя изненада вратата бе заключена.
-Помощ!-виках и тропах
Не след дълго стана толкова задимено,че не можех да дишам.Свлякох се на земята и припаднах.Ами ако съм била заключена нарочно?Но кой може да ми го е причинил?
-Моля те отвори очи.-мъжки глас ме върна обратно към живота
Отоворих очи и ми отне малко време да осэзная къде се намирам. Бях в линейка.
-Какво стана?-попитах и когато опитах да стана ми казаха да не мърдам
- Шеста зала бе подпалена.Случайно минавах и те чух да викаш.
-Ти си ме спасил?!-бях изненада
Той се казва Джейкъб.Има черна коса и много татуировки по тялото си.В началото ми се стори малко секси. Малко ли?О,боже!
-Благодаря ти. -той само ми се усмихна
Вече бях в болнична стая.Набързо провериха,че съм добре и ме пуснаха да си ходя.
-Е,щом вече си добре аз да си ходя.
-Почакай. -изписках -Исках отново да ти благодаря и да попитам как мога да ти се отблагодаря наистина?
-Имам идея.Ще излезеш ли с мен?
Той бе голям чаровник.
-Добре.-съгласих се
-Тогава ще те взема от университета в 17ч.
Целуна ме по бузата и аз тръгнах да вървя пеша до в къщи. По пътя се обадих на Алис.
---------------------
глава 3
Звъннах и но тя не ми вдигна.
- Мила. - майка ми бърза да ме прегърне ,последвана от Алис
- Добре съм.Спокойно. - казах им
-Много ни изплаши.-каза Алис-След като чух какво е станало дойдох веднага ,но теб те нямаше.
Разказах им какво се случи и бях много въодушевена. Лицата им веднага грейнаха.
-И какво ? - Алис и нейното вечно любопиство
-Нищо.Приятен човек е.
-Само това ? - майка ми си зарадва.
- Бих се радвала ако си имаш човек до себе си. - каза тя
- Знам мамо.Като говорим за това трябва да се приготвя.Той ще дойде довечера да ме вземе.
-Чакай ?!Имате среща? -Алис се ухили до уши
-Не е среща.-сопнах се-Просто да му благодаря ,за това че ме спаси.
Казах им да спрат и се качих в стаята си.
Взех си душ,накъдрих си леко косата и си облякох една синя рокля къса до коляното.
На вратата се звънна и аз се учидих кой е.
-Лиза за теб е ! -извика радостно Алис
Бързо слязох долу.
-Джейкъб? - Но?
-Тръгваме ли?
-Да. -той ли подаде ръка
-Но нали щяхме да се чакаме пред университета?И откъде знаеш къде живея?
-Тъврде много въпроси задаваш.Успокой се. -усмихна ми се
Влязохме в колата му и той потегли
------------------------
Глава 4
-Е къде ще ходим?
-На едно парти.Моят приятил го организира. - говореше наперено
Още когато той спря колата са чуваше силен шум от къщата.Явно бе голям купон.Влязохме вътре и всички момчета започнаха да ме оглеждат ,а пък момичетата сш шушукаха.Започнах да съжалявам,че облякох тази рокля.
-Междодругото си много секси. - каза ми на ухо
-О..- извика се-Това ли е прословутата ти Лиза?- попита и аз се изчервих
-Да! -каза самоуверено и ме придърпа по близо до себе си
-Какво си разказвал за мен?-той ме дръпна нагоре по стълбите и се отдалечихме от неговият приятел
-Нали ти казах,че това не е среща. -той простена
Приближи се до мен и ме целуна ,бутна ме към леглото и продължи да ме целува.
-Джейкъб спри.-помолих го
-Защо?-попита срещу врата ми
-Дествена съм ..
-Няма проблем.Готов съм да те чакам. Знаеш ли още когато те видях аз се влюбих в теб.
-Аз също.-признах
-Добре да слизаме долу. -подаде ми ръка и се върнахме на шумният купон долу
----------------------------
глава 5
Джейкъб е много сладък,също така е много мил с мен.Напълно ме разбра за моят проблем и въпреки ,че не си предствах така първата ни среща бе страхотна. Изпрати ме до нас и ми пожела лека нощ.
-Мамо! -подскочих -Изплаши ме.
-Друг път се обаждай.Не съм свикнала да те няма толкова много.
-Съжалявам,мамо.
-Поне добре ли си прекара?
-Да.-бях ухилена до уши
Пожелахме се лека нощ и всяка се оттегли в стаята си да си почива. Едва до чаках сутринта,за да споделя на Алис и да видя отново Джейкъб.
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53657
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив