Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2017 09:03 - i woul
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове:
0



глава 5
Джейкъб е много сладък,също така е много мил с мен.Напълно ме разбра за моят проблем и въпреки ,че не си предствах така първата ни среща бе страхотна. Изпрати ме до нас и ми пожела лека нощ.
-Мамо! -подскочих -Изплаши ме.
-Друг път се обаждай.Не съм свикнала да те няма толкова много.
-Съжалявам,мамо.
-Поне добре ли си прекара?
-Да.-бях ухилена до уши
Пожелахме се лека нощ и всяка се оттегли в стаята си да си почива. Едва до чаках сутринта,за да споделя на Алис и да видя отново Джейкъб.
Станах рано сутринта още в 5ч. Пратих съобщение на Алис и се надявах да не спи и да го види.
-Лиза 5 сутринта е .Какво за бога?-простена
-Извявай.Просто не можах да спя от вълнение. Може ли да дойда?
-Ако донесеш и закуска,ще си помисля.-и двете се засмяхме
Облякох се,сложих някой неща в чантата си и след като взех една кутия с храна и кафе тръгнах към нея. Алис спеше в общежитията.Така и незнам ,защо просто не дойде при нас.
-Алис!-изпищях от вълнение
-Ш.ш..т. -сложи ръката си на устата ми-Да не искаш да събудиш всички .
Влязох тихо и отидохме в стаята и. Подадох и кафето и докато тя хапваше от пицата аз и разказах всичко. Не можех да спра да се усмихвам.
-Толкова се радвам за теб Алис.Крайно време беше.Ти го заслужаваш.
-Благодаря.
Вече бе 8 и 20 така,че се запътихме към университета.
-Отивам да го видя.-казах и тръгнах
-Джейкъб.-казах
Той дойде до мен и ме целуна.
-Запознай се с приятели ми. Хорхе,Джъстин и Гилермо.
-Здравей те.-поздравих-Ела за малко. - дръпнах го настрани
-Искаш ли ди дойдеш с мен?-каза той преди мен
-Къде?Чакай сега ли?Не мога да пропусна лекциите.
-Само днес.-помоли ме и аз се съгласих
-Къде отиваме?
Той не каза нищо и потегли с колата .
-Това е моят дом. - каза когато слязохме от колата
-Тук е хубаво.-казах когато влязохме-Но,защо ме доведе тук?
-Исках да ти покажа новият ти дом.
-Новият какво?
-Исках да те поканя да живееш с мен.
-Джейкъб аз много те харесвам,но досега не съм имала гадже и ми се искаше да не избързваме.
-Обичам те,Лиза. Нека бъде както ти кажеш.
-И аз те обичам.
Той ме целуна и придърпа близо до себе си.Аз бях върху него,след което той се озова върху мен и съблече потника ми.
-Недей!
-Какво има?
-Аз не мога. Не съм готова.Моля те.
-Добре ,но ще ми се реваншираш.-усмихна се
-Как?
-Ела да живееш с мен?
Замислих се малко.Досега не съм имала гадже.Не съм живяла с мъж.Познаваме се едва от скоро,но той е страхотен.
-Добре. -съгласих се
----------------
глава 6
Сега трябва да говоря с Алис и майка ми.Звъннах на Алис да дойде у дома.
-Мамо ,Алис?-извиках когато влязох
-Е,какво става ?Защо ме извика?-любопитка
-Джейкъб ми предложи да живея с него и аз се съгласих.
Алис се зарадва и ме прегърна ,майка ми също.
-Сигурна ли си ?Вече не си малка ,сама решаваш просто не искам да сгрешиш мила.С мъж не се живее лесно.-каза майка ми
-Познаваме се от скоро,но той е страхотен.А и не е като да сме женени,винаги мога да се върна.
Качих се горе и си събрах багажа.
-Джейкъб?
-Да.Кажи.
-Готово съм .Говорих и с майка ми и с приятелката ми Алис.Ела да ме вземеш.
След около 5минути той бе тук.Прибра нещата ми в колата и тръгнахме.
-Довечера ще има купон тук,за да отпразнуваме нанасянето ти.
-Но аз нямам приятели?-той не каза нищо,само се усмихна
Остави ме да подредя нещата си и да си почина.Половин час преди купона той ми каза да се приготвя.Облякох къса рокля ,лек грим и слязох долу.

*джейкъб*
Още в първят момент ,в който я видях си казах,четя ще бъде моя. Обзаложих се и с приятелите си. Затова без да се бавя забързах нещата.Правих се на мил и пледупредих всички да и казват нищо лошо за мен.Чух че е и питала.Не мога да повярвам колко лесно се хвана.Аз инсценирах пожара,за да бъда нейн герой и да се влюби. Тя падна в капа ми и се нанесе тук .Днес тя официално ще стане моя.
Видях да слиза по-стълбите с къса секси рокличка.Облизах устните си и отпих от питието си. Вече бях готов да се запътя към нея.
-Много си красива.-тя се изчерви
-Благодаря
Дадох и да пийне малко,не бях сложил нищо в питието и.Исках всимко да е истинско,а и с този купон никой няма да чуе виковете и.
Танцувахме малко и след като се умори и и писна от купона и предложих да я изпрати до стаята да си почине.
Заключих вратата след себе си.
-Защо заключи?
-Сега ще се позабавляваме.
-Нали ти казах,че не съм готова.-хвърлих я върху леглото и пъхнах ръцете си в сутиена и.
-Ти си моя.Не го ли разбра!-извиках
После плъзнах ръцете си по надолу към чувствителното и място.
-Моля те недей.
Опита да стане и да избяга,но аз я ударих и тя падна на земята.
Събух си дънките и боксерките .Отидох до нея и го вкарах няколко пъти в устата и за да млъкне. После я чуках много бързо и силно.Тя пищеше и ревеше и ме умоляваше,но мен не ме интересуваше.
Когато свърших тя се сви на топка на пода и аз я преместих на леглото.
----
глава 7
Защо?Защо подяволите ми се случи това?Как могах да съм толкова глупава?Защо той го направи?
Едва станах от парещата болка между краката ми и се запътих към вратата.
-Къде отиваш?-скочи той пред мен
-Казах ти,че си моя.
-Защо аз?Има толкова други момичета.
-Вероятно и те щяха да си мислят същото,нали?!Ами защото си прекалено лесна и секси.Вече си моя.-стисна китката ми-Ако опиташ да избягаш или да кажеш на някого или само да намекнеш,ще нараня майка ти и приятелката ти.Но ако стоиш мирна всички ще са добре.Всеки ден след университета направо тук.
-В вторник,сряда и петък имам часове по солфеш.
-Добре.Може да ходиш,но след часа обратно тук.
Кимнах и не казах и дума повече.Беше ме страх от него.
-Хайде изкъпи се и се облечи.
Сигурно се къпах към 1ч ,не можех да сдържа сълзите си.
-Готова съм. -казах
-А и още нещо.Искам да спреш да контактуваш с майка си и приятелката си.
О,не!
-Не мога.
Как ще им причиня това?Майка ми си няма друг освен мен.
-Ще го сториш,ако не искаш да пострадат.Сега да вървим.
-Но лекциите ти не бяха ли по-късно?-опит да се оттърва от него
-Аз мога и да не ходя ако искам.
Той ме закара до университета и си тръгна.
-Ще те чакам.-каза на тръгване



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54045
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив