Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2017 12:00 - пораствам
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
0



пораствам
-----------------
глава 1
-----------------
От  кога пушиш ? - попита Ал , своят брат ,който пушеше пред училището.

От както тя ме остави , сякаш не знаеш! - каза засегнато Джае  

Съжалявам .. 

Знам , братле . 

Но , ако тя е била за теб изобщо нямаше да си тръгне , и ако ти бе за нея изобщо нямаше да я пуснеш ...

Трябва да вървя. 

Джае тръгна напред ,но Ал го спря ,като го хвана леко за ръката . 

Къде , имаме часове !? 

Той се дръпна рязко . 

Остави ме намира и си гледай своят живот Ал . 

Няколко часа по късно ,когато Ал се прибираше у дома се чудеше къде е Джае , така и не се бе появил . 

Изведнъж чу викове от покрива ,погледна нагоре и се стресна ,като видя Джае.

Качи се горе по най-бързият начин . 

Какво правиш ,подяволите ?

Какъв е смисълът , шибана работа ... 

Ти си пиян , не си с разума си .. за да знаеш какво правиш!

Никога не съм мислел ,по трезво Ал !

Моля те ,не го прави .

Защо ?

Нараняваш ме ! Аз имам само теб, братле .. Каза да си гледам живота , но ти си моят живот , как не го проумяваш . 

Съжалявам . 

Добре . - Ал му подаде ръка 

Хайде ,нека да се махнем от тук . 

Добре . 

Джае му подаде ръка и отстъпи леко напред , далеч от ръба .. Но в следавщият миг се подхлъзна , не можа да опази равновесие и падна от ръба . 

Не! - извика Ал и изтича до ръба ,с надеждата ... той успя да го хване и Джае висеше от ръба .

Не ме оставяй да умра, моля те .. - каза плахо той 

Ал го издърпа . 

Никога не бих ,го сторил !

Ал го видгна , държеше го през рамо и го заведе у дома . 

Когато се прибраха го сложи да  легне в леглото и го загъна .


-------------"--""------


(На другата сутрин )

Добро утро ,братле . 

Помниш ли нещо от вчера? - попита Ал 

Не ,но явно е било як купон ! - подсмихна се Джае

Щеше да се самоубиеш...

Какво !? Това са глупости ! Никога не бих го сторил, за нищо на света ... 

Ал стана и го потупа леко по рамото му. 

Не се шегувам .  Здравате ме изплаши и исках да зная дали наистина го искаше или бе просто заради алкохола . 

Било е заради пиячката ,щом не помня . - каза Джае ,гледайки леко настрани

Добре, щом казваш ,вярвам ти . - промълви неуверено Ал

Къде отиваш?

Ще спреш ли да се стряскаш всеки път ,когато помръдна.

Ако знаех ,че няма да правиш глупости .

Аз съм добре ! 

Ще се срещнем в училище нали!?

Разбира се ,до после ,бро ...

(в училище)

Хей ,какъв беше този поглед ?

Какъв ,поглед ?

Сара , си пада по теб . - каза Джае 

Отиди и я покани на среща .

Аз , не я харесвам .

Нима това е най-важното !?

Преди ,значеше нещо и за теб ...

*неловка пауза*

Добре ,ученици за следващият проект по биология ,ще ви разпределя по двойки . Закчих листа с имената ви , след часа може да го видите и очаквам проектите до понеделник . - каза Г-н Л

Ти си с Лис .

Жестоко ,нали !?  Ами ,ти ?

С Дени , можеш ли да повярваш ...

По добре се откажи и получи двойка и без това постоянно се дърпаш с него . 

Ще се оправя ,Джае!

Добре ,но ако имаш нужда , тук съм ! 

Знам, мерси . 

Отивам ,пожелай ми късмет . Ще се видим после . 

Късмет. - каза му подигравателно Джае

Ал се обърна и Дени стоеше точно пред него . 

Да вървим , ще направим проекто у нас . - каза Денис 

Ами ако не искам ? - каза иронично Ал 

Хъх ...

Денис и Ал правеха проекта цяла вечер , когато Ал отвори очи бе легнал доста билзо до Денис.

Тъкмо щеше да стане и Денис отвори очи . 

Хей.

Хей!? - каза странно Ал 

Денис стана , но се препъна между учебниците и падна върху Ал.

Спогледаха се леко неловка и след секунда Денис го целуна. 

Стреснато ,Ал го избута от него .

Какви ги вършиш подяволите!?
—————————————————————
Да ,знаеш само как си прекарах вчера.

Спа с  нея ?

Разбира се , Ал ..

Ами ,ти не изглеждаш добре . Какво стана вчера !?

Нищо .. - каза гледайки в страни 

Брато...

Не ми се говори , ти беше прав , ще се откажа от тъпият проект .

Ще го размажа тоя ! 

Не , остави , нищо кой знае какво не е станало ... просто е задник !

Излизам ,ще се видим после. 

Ал! 

Защо се откажа от проекта ?

Мисля ,че знаеш защо !

Защото съм гей ... 

Денис, не ми пука че си гей ,но не ме замесвай в това , ясно!!! - отсече Ал 

Напротив ! Ти си точно като всички останали , съдиш ме просто защото съм различен Ако ти бе налетяло момиче ,нямаше да реагираш така стерснато .. , даже щеше да спиш с нея . Само защото съм момче не значи че не мога да изпитвам повече от приятелски чувства ,дори било то към собствоният си пол . 

Аз... - Ал не можа дори да довърши изречението си и Денис си тръгна 

(по-късно същият ден)

Денис. - извика му Джае, но той не му обърна внимание

Спри на място !!! - остече той

Джае го хвана за рамото , обърна го и го удари с силен юмрук .Денис падна на земята и Ал ги видя . 

Ал застана пред Джае и го държеше с две ръце за раменете му . 

Джае , успокой се ,успокой се ! 

Как ? Като като ти е сторил нещо толкова лошо ,че дори не искаш да ми кажеш ...

Той не ,аз..

Виждаш ли дори не можеш да говориш нормално ,подяволите ! - каза Джае и се отскубна от ръцете на брат си , обърна се с гръб и  си тръгна . 

Ал отиде до Денис , подаде му ръка за да го повдигна , но той не я прие. 

Върви при брат си , не искам да заставам между вас , знам че нямаш никой друг ! 

Ал извади кърпичка от джоба си и нежно почисти кръвта от лицето му . 

Аз , наистина съжалявам. 

За кое !? - попита Денис 

Докато Ал почистваше кръвта от лицето му , леко облиза устните си и преглътна слюнката си . Спря да го чисти и докосна лицето му с кърпичката, и без дори да се осъзнае след секунда го целуна така страстно както не е целувал никое момиче . 

Когато се осъзна какво прави , не можа да каже и дума ... Свали ръката си с кърпичката от лицето му и Денис хвана ръката му . 

Аз , трябва да вървя . Пази се . - каза нервно Ал 



--------------- 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53640
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив