Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2017 11:02 - Момчето,което се промъкваше в стаята ми
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1119 Коментари: 0 Гласове:
0




8
Събудих се от звука на алармата ми. Огледах се наоколо и се
зачудих защо бях заспала във всекидневната и тогава си спомних съня.Лиам все още спеше. Както обикновено, ръцете и краката му бяха около мен и ме притискаше с тежестта си. Усмихнах се и го погледах за няколко минути, докато измислях нов начин за събуждане. Обикновено го ръчках с лакът или го избутвах от мен и си помислих, че днес можех да бъда малко по-креативна. На него би му харесало.Преместих се напред и побутнах рамото му. Той се обърна по гръб, но не свали ръцете си от мен и ме повлече със себе си. Повдигнах се на ръце и колене, обкрачих го и отпуснах тежестта си върху него. Погалих красивото му лице преди да целуна устните му
леко. Той простена в съня си, затова този път го целунах отново, по-силно и по-дълго. Усетих как започва да се възбужда и се захилих. Добре, бях нова във всичко това, но изглежда това момче наистина
ме желаеше. Беше ми малко неудобно, но в същото време ме караше да се чувствам желана, необходима и привлекателна. Целунах го отново като прекарах ръка по гърдите му. Той се размърда, стегна захвата на ръцете си около мен и ме притисна към гърдите си. А
дори още не беше буден! Отново се наведох да го целуна и
проследих устните му с език. Това привлече вниманието му, отвори очите си и ме погледна шокирано. И все пак с усмивка, която играеше в края на устните му.
-Надявам се от сега нататък да ме събуждаш винаги по този
начин - каза с дрезгав от съня глас.
- Може би, ако си късметлия - подразних го аз.
Той постави ръка на гърба ми и ме придърпа към себе си отново за целувка. Захапа долната ми устна, молеше ме за достъп, но вместо това се дръпнах, което го накара да простене.
- Трябва да тръгваш, Лиам.
Отдръпнах се от ръцете му и се изправих, все още обкрачила го.
Можех да усетя как ерекцията му се притиска между краката ми, което ме накара да копнея за него по начин, за който дори не бях мислила до сега.
Той се усмихна и сложи ръката си на коляното ми, докато
просто стоеше и ме гледаше как седя отгоре му. Погледът му
показваше толкова силно желание, че се чудех как не беше започнал да ме умолява за секс точно тук и сега. Дори не се мърдаше, просто лежеше с доволна усмивка на лицето си. На мен не ми беше много
удобно седнала така върху него, усещах го под мен и това така ме възбуждаше, че беше влудяващо. Чудех се какво ли щеше да бъде чувството да ме докосва, да пусне ръцете си надолу по тялото ми. Прехапах устни от вълната желание, която ме заля. Чувствата бяха
толкова смущаващи, така чужди за мен. Никога не бях искала някой дори да ме целуне, а какво остава за мислите, които бяха започнали да се оформят в главата ми.
- Какво правиш с мен? - прошепнах, объркана от начина, по който се чувствах. Желаех физически контакт, когато обикновено бягах от него, заради това, което баща ми беше причинил.
- Какво искаш да кажеш? - попита, като изглеждаше малко
объркан.
Поклатих глава, не можех да го обясня на себе си, а на него -
още по-малко. Имах нужда да разбера, че беше способен да ме почака. Ако му кажех за начина, по който се чувствах сега, вероятно той щеше да приеме това като зелена светлина и щеше да съсипе
всичко.
- Какво искаше да кажеш, ангелче? Моля те! - помоли, като
използва сладкото си лице върху мен.
По дяволите! Това винаги работеше и той го знаеше.
- Не искам, Лиам - преместих се и легнах до него отстрани.
- Моля те? - прошепна като ме гледаше умолително.
Въздъхнах.
-Дори не зная какво се случва с мен. Един ден не мога да понасям някой да ме докосва, на другия аз ... - замълчах, несигурна как да довърша изречението, без да създам грешно впечатление в
него.
- На следващия ден, какво? - подтикна, като вдигна вежда и се облегна на лакът, за да ме гледа в очите.
- На следващия ден ме възбуждаш толкова много, че дори не мога да се спра - признах и се засрамих ужасно.
Той се засмя тихо и се усмихна доволно.
- Ти също ме възбуждаш.
- Да, това е част от проблема - заявих и погледнах към
палатката, която се беше оформила под пижамата му.
Моментално се изчервих, защото докато той ме гледаше, аз го
погледнах там. По дяволите, чувствах се толкова засрамена!
- Съжалявам, че се възбуждаш от това, че аз се възбуждам от теб
- подсмихна се.
Засрамих се още повече. Свих се, този разговор беше толкова
неудобен. Ударих го през гърдите и се изкикотих от срам. Той хвана ръката ми и я задържа здраво и просто ме погледна.
- Това ме плаши - признах, чувствах се глупаво и някак
детински.
- Знам, но аз никога няма да те нараня. Ако някога се
почувстваш така, сякаш нещата се развиват твърде бързо, просто трябва да ми кажеш.Обещавам ти!
Не можех да се съмнявам в искреността му, истината беше ясно изписана на лицето му. Доближих се и го целунах нежно, преди да се отдръпна.
- Трябва да тръгваш! Вече е почти осем часа.
Той въздъхна и започна да си играе с пръстите ми.
- Наистина не харесвам приятелката ти, нейна е вината, че трябва да си тръгна - промърмори, като се преструваше на ядосан.
Засмях се, изправих се от дивана и го издърпах на крака.
- Може би искаш да се успокоиш малко, преди да си тръгнеш.Какво ще си помислят съседите, ако те видят да излизаш от къщата в
този вид? - пошегувах се и кимнах надолу към чатала му. Изчервих се, защото току-що го бях погледнала отново.Той се засмя.
-Ще си помислят, че имам невероятно красива приятелка,
която току-що ме е изритала от леглото си - заяви и сви рамене
небрежно.
Ухилих се, когато облече шортите си и сега беше малко по-
незабележимо. След което ме целуна отново и излезе през входната врата.Промъкнах се обратно в стаята си. Кейт все още спеше. Вмъкнах
се в леглото си, но тъй като не ми се спеше, реших да пиша на Лиам.
АМБ: Радвам се, че поспа поне 3 часа тази вечер.
Изключих звука на телефона си, за да не събудя Кейт, когато ми
отговаря.
ЛИАМ: И аз. Диванът беше изненадващо удобен, по-удобен от леглото ми, но причината за това най-вероятно се дължи на факта, че ти беше там.
Отговорът му ме накара да се усмихна.
АМБ: Може да останеш и тази вечер. Вероятно ще успея
да се промъкна във всекидневната, след като Кейт заспи.
ЛИАМ: Харесва ми тази идея! Какво ще правиш днес? Искаш ли да правим нещо заедно?
АМБ: Не съм сигурна, мисля, че трябва да бъда с Кейт,
след като ще остане вкъщи.
ЛИАМ: Това момиче проваля всичко. Първо не мога да
остана при теб. Сега не мога да прекарам деня с теб! Задава се силна неприязън.
Отговорът му ме накара да се изкикотя.Разменяхме си смс-и около час и бях адски щастлива от факта, че обнових абонаментния си план с неограничени смс-и, иначе това
щеше да ми струва цяло състояние.Станах няколко часа по-късно, облякох се и се запътих към кухнята. Лиам вече беше тук. Това не трябваше да ме изненадва, той почти не седеше в неговата къща. Прекарваше повечето време тук, ако не беше на училище и си тръгваше около 9 часа вечерта. Само, за
да се промъкне през прозореца ми по-късно, около 10:30. Усмихнах му се, но бързо, защото стоеше до Джейк.
- Добро утро, Амбс! Къде е Кейт? Говори ли с нея да не ме
докосва? - попита Джейк, като ме накара да се засмея на сериозното му изражение.
-Под душа е. Но ти трябва да бъдеш поласкан, че тя те харесва. Макар че днес може да се прехвърли към Лиам – подразних го и му намигнах.
Лиам простена.
- Няма начин! Виждам се с някого - заяви уверено.
Аз се изчервих леко и се размърдах некомфортно, защото той току-що беше хвърлил бомбата пред Джейк.
Джейк се извъртя в негова посока.
- Виждаш се с някого? Сериозно? Ти никога не си имал сериозна
връзка - каза намръщено и го погледна невярващо.
- Луд съм по нея! - отговори Лиам и сви рамене.
Отидох до хладилника да си взема мляко за зърнената ми
закуска, като едновременно с това се опитвах да се преструвам, че не бях там. Сърцето ми искаше да изскочи от гърдите. О, Господи, той
щеше да го направи! Щеше да каже на Джейк!
- Луд по нея? Значи нямаш намерение да се държиш лошо с нея? Трябва да е много добра в леглото - каза Джейк, усмихна се и го удари по гърба гордо.
Аз се задавих с портокаловия си сок.
- Не спя с нея. Тя не вярва в секса преди брака - подсмихна се Лиам.
Джейк изглеждаше така, сякаш всеки момент щеше да
припадне. Гледаше към Лиам, все едно му беше излязла още една глава.
- Ти... тя... какво? - заекна той и поклати глава невярващо.
Лиам просто се засмя.
- От сега нататък, официално съм извън играта. Така че,
ангелче, кажи на твоята приятелка, че съм зает – инструктира ме, като се обърна към мен и ми намигна.
- Ще го направя. Уау, не очаквах, че една мъжка курва може да
се промени. Вероятно и за теб има все още надежда, Джейк - засмях се и го замерих със зърнена закуска.
- Няма начин, давам му седмица и Лиам ще бъде същия като
преди, ще чука всичко, което се движи - заяви уверено Джейк.
- Не зная, Джейк. На мен ми изглежда много сериозен - казах, след като приключих със закуската си.
Лиам ми се усмихна, очевидно хареса думите ми и това, че му
имах доверие.
-Най-накрая си се научил да използваш главата, която е на
раменете ти - пошегува се Джейк и ме накара да трепна от думите му.
- Аз мисля, че е сладко, Лиам. Тя е късметлийка. Надявам се да
не разбиеш сърцето й – промърморих, докато гледах надолу към празната си чиния. Просто се надявах да не ме нарани.
- Няма! - заяви Лиам уверено.
Усмихнах се и тръгнах към стаята си, за да видя Кейт. Чувах как Джейк разпитва Лиам в кухнята и не исках да бъда свидетел на това.
- И така, какво ще правим днес? - попитах Кейт, докато
поставяше обичайните тонове грим.
- Хмм, измислих го, какво ще кажеш за боулинг? Мога да се
обадя на Сара и Шон. Да попитаме и брат ти, и Лиам дали искат да дойдат - изчурулика развълнувано.
Аз не обичах да играя боулинг много, но другите ми приятели
обожаваха и в крайна сметка, всеки месец отивахме да играем.
- Разбира се, ще им се обадя - грабнах телефона си и се обадих на Сара.
- Ще отида да попитам секс бог едно и две - Кейт се усмихна и
изскочи от стаята ми.
Следвах я докато чаках Сара да ми отговори.
- Здрасти, Сара, искаш ли да дойдеш на боулинг? - попитах
весело, когато видях как Кейт се отпусна на дивана до Джейк и
почти се настани в скута му.
- Да, разбира се. По кое време? - отговори, звучеше развълнувано.
- Да се срещнем там да кажем след час? - предложих като
погледнах към часовника ми, за да видя, че беше едва малко след десет.
- Добре, ще се обадя на Шон. Мога да го взема по път - каза
весело.Захилих се, защото в момента Кейт флиртуваше безсрамно с Джейк.
- Добре, чудесно! Ще се видим там.
Прекъснах връзката и се облегнах на стената, докато гледах как най-добрата ми приятелка умолява брат ми.
- Моля ви, елате с нас! Тогава ще може да видите колко съм
добра с топките - измърка Кейт и повдигна двусмислено вежди.
Лиам се престори, че кашля, за да не се изкикоти. Кейт го
погледна.
- Хайде Лиам, ще го направя така, че да си заслужава. Знам, че си добър играч, какво ще кажеш да ме научиш на няколко трика? -каза съблазнително и се доближи по-близо до него.
Изглежда му беше неудобно от предложението й. В
действителност се наслаждавах да го гледам как се гърчи.
Обикновено той би отвърнал на флирта й, но днес изглеждаше
сякаш иска да избяга на далеч. Реших да му помогна.
- Кейт, ще ги оставиш ли на мира? Не желая мъжката курва брат ми и претърпелият промяна негов най-добър приятел да идват, ако
ще се налага да те гледам как цял ден им се слагаш - подиграх се и се престорих, че повръщам.
Всъщност, започвах да се дразня на това, че тя все още гледаше
към Лиам, все едно искаше да го изяде на момента. Той ме погледна благодарно, което накара сърцето ми да пропусне удар.
Кейт ми се усмихна.
- Хммм, е какво е забавното в това? - попита, намигна ми и се
изкикотих.
- Ще ходим на боулинг така или иначе. Дали ще дойдете или не
си зависи изцяло от вас. Сара и Шон ще бъдат там, може би и Тери -свих рамене. След това се настаних на пода до краката на Лиам и се облегнах на тях. Видях как Кейт ме погледна шокирано с широко отворени очи и бързо се изместих от него ужасно зачервена.
- Нямам нищо против малко боулинг. Какво мислиш Джейк,
искаш ли да наритаме малко женски задници? - попита Лиам
ухилен.
Кейт бързо кимна.
- Определено съм навита за пляскане - каза ентусиазирано.
Момчетата не й обърнаха внимание.
- Добре. Всъщност, нямам нищо против игра на боулинг. Хей,
Лиам, защо не поканиш приятелката си да дойде с нас? Или си уплашен, че в момента, в който погледне към мен, ще види каква грешка е направила и ще зареже задника ти, заради предимствата, които имам пред теб ? - пошегува се Джейк.
- Приятелката ми дори няма да погледне към теб Джейк, затова
няма от какво да се притеснявам - отговори Лиам уверено.
Можех да чуя забавлението в гласа му. А аз стоях зачервена,
докато се опитвах да стана невидима.
-Лиам, ти имаш приятелка? - попита Кейт намръщено.
Изглеждаше сякаш се опитва да разгадае сложна математическа задача, лицето й беше напълно концентрирано.
- Да, има. Някакво мистериозно момиче по което очевидно е луд
Джейк се присмя и извъртя очи.
Очите на Кейт се спряха на мен. Имах чувството, че ще ме
изпепели с погледа си.Преглътнах и погледнах настрани, не исках да лъжа най-добрата ми приятелка. Тя ахна и ме погледна с широко отворени очи, след това погледна към Лиам, а после отново към мен.
Мълчаливо ме питаше дали аз бях момичето. По дяволите, какво беше тя? Човек, който чете мисли, или нещо такова? Кимнах бавно, като се опитах да не бъде твърде очевидно, което я накара да ахне отново и да се изкикоти развълнувано.
- Амбър, хайде да отидем в стаята ти, за да се преоблечем! -
извика и скочи на крака.
Беше толкова развълнувана, че плесна с ръце като малко дете, а аз изстенах вътрешно. О, чудесно, идваха милионите въпроси!
- Вече съм готова - поклатих глава към нея предупредително.
- Нуждая се от съвета ти какво да облека! - изсъска, изглеждаше сякаш щеше да ме убие, ако не се изправех на секундата.Повдигнах се от дивана и чух как Лиам започна да се хили. Извъртях очи към него. Той наистина имаше голяма уста понякога. Но пък беше сладка уста.Последвах Кейт в стаята си. Тя затвори вратата и грабна ръката
ми.
- Знаех си! Това момче те заглеждаше от години! - извика,
докато скачаше нагоре-надолу.
Засмях се на нейното вълнение, изглеждаше толкова доволна,
все едно тя излизаше с него.
- Не го е правил! - усмихнах се.
Завлече ме до леглото.
- Ох замълчи! Той винаги гледаше теб. Винаги намираше
извинение да те докосва. Флиртуваше с теб безсрамно. И винаги ти казваше колко си секси - въздъхна замечтано.
- И така, младо момиче, кога планираше да го кажеш на най-
добрата си приятелка? - нахока ме игриво.
- Еее, ние щяхме да го крием в тайна за няколко седмици. На
Джейк наистина няма да му хареса - свих се при мисълта, с какъв поглед беше погледнал Лиам, докато чистехме след партито. Очевидно не одобряваше идеята Лиам да излиза с мен.
- Хм, да, не помислих за това. Джейк ще полудее - каза с широко отворени очи.
Кимнах, докато небрежно играех с ръцете си, които бях
положила в скута си.
- И така, кога се случи всичко това? Бяхте заедно на партито
нали? Той те зяпаше цяла вечер и преби брата на Джесика за това, че те целуна.
Ахнах шокирана.
- Той е пребил брата на Джесика? - попитах.
Помня, че го притискаше към стената, когато ми стана лошо и
избягах.
- Да, той му крещеше да държи мръсните си ръце далече от теб,
след като ти явно не желаеше да го целунеш. Очевидно, той те е
видял как се опитваш да го избуташ. Лиам го удари няколко пъти преди отбора им да се намеси и да ги раздели. След това изчезна и Джейк каза, че се е прибрал.Тя ме погледна любопитно. Знаех, че се бях изчервила. Хич не
ме биваше в лъжите, бях ужасна лъжкиня.
- Той не се е прибирал вкъщи, нали? - подсмихна ми се така, все едно знаеше всичко.
Поех си дълбоко въздух и поклатих глава. Тя изпищя, буквално изпищя и след две секунди Джейк и Лиам нахлуха в стаята ми.
- КАКВО? КАКВО СЕ СЛУЧИ? - изкрещя Джейк, като огледа
наоколо сякаш имаше пожар или нещо такова.
- Ам... Ам... има... а ... - заекнах докато мислех какво да кажа.
- Паяк - бързо се намеси Кейт, като посочи към банята ми.
Джейк въздъхна и се насочи натам, клатещ глава
неодобрително.
- Сериозно, целия този шум заради един паяк? Реших, че ви
убиват или нещо такова! - скара ни се.
Кейт се подсмихна към мен и Лиам. Той изглеждаше все едно се забавлява от това как се гърчех. Намигна ми, което накара Кейт да се
засмее. Изплезих му се и той размърда вежди, а Кейт се засмя още по-силно.
Джейк се върна в стаята и намръщено поклати глава.
- Не намерих нищо там.
Ох, може би не е било паяк. Може да е било някакво пухче или нещо подобно - предположи Кейт и размаха ръка да ги изгони.
Джейк извъртя очи.
- Боже, Кейт, наистина си странна - каза, след което излезе и
затвори вратата след себе си.
Тя се обърна към мен, като ме гледаше развълнувано.
- Не мога да повярвам, че си загубила девствеността си с Лиам Джеймс! Беше ли хубаво? Обзалагам се, че е добър, нали? Той е толкова шибано секси! Толкова завиждам! - изгука, сякаш се беше пренесла в някакъв неин въображаем свят.
- Не съм правила секс с него - бързо казах.
Тя ме погледна.
- Не си? Е защо не, по дяволите? Ако бях на твое място, щях да
налитам на страхотния му задник постоянно.
Изкикотих се и свих рамене.
- Да, знам, че щеше. Но аз не съм като теб.
- Да, добре, знам - каза като гледаше победена.
Изведнъж лицето й светна отново.
- И така, какво правите тогава?
- Просто се натискаме, Кейт, това е всичко - казах честно.
Ние наистина не бяхме стигнали твърде далеч, затова не беше
точно лъжа.
- Ти си късметлийка! Имаш най-сексапилното момче в училище
за гадже. А второто най-сексапилно момче ти е брат.Имам предвид,
това си е направо несправедливо! - скара ми се и размаха пръст раздразнено.
- И така, той те нарича своя приятелка! Покани ли те на среща? Официално ли сте двойка? Само вие двамата? - попита и ме погледна със страхопочитание.
Кимнах и се намръщих едновременно.
- Да, покани ме. И да, такива сме. Но, за да бъда честна, не съм
сигурна как ще потръгне. Имам предвид, той е такъв играч и аз съм малко уплашена, че ще се влюбя в него, а той ще ми изневери, ще ме зареже или нещо такова - признах тихо. Гледах към пода и всичките
ми притеснения започнаха да се завръщат в главата ми.Тя ме грабна в прегръдка, което веднага ме накара да се
почувствам зле. Сърцето ми започна да бие лудо в гърдите ми от докосването й. Знаех, че ме докосваше, за да ме утеши, но не можех да спра реакцията на тялото си.
-Не мисля, че ще го направи. Имам предвид, никога не е имал приятелка преди, никога не е бил само с едно момиче. Затова нямаш
база за сравнение. Технически, той никога не е изневерявал на
някого преди - усмихна ми се с половин усмивка.
Не можех да спра смеха си. Предполагах, че беше права. Факта, че не искаше да излиза с други момичета показваше, че наистина желаеше това между нас да потръгне.
- Трябва да тръгваме, така или иначе. Сара и Шон ще ни чакат.
Ох, и Кейт, не казвай нищо на никого. Моля те! Дори и на Сара. Просто искам да видя как ще се развият нещата през следващите седмици преди Джейк да разбере - обясних.
- Няма да кажа, обещавам! - закле се и направи кръст пред
сърцето си.
- И така, добър ли е в целуването? - прошепна, докато вървяхме към фоайето.
- Невероятно добър! - отговорих и влязохме във всекидневната.
- По дяволите! Късметлийска крава! - промърмори тихо, което
ме накара да се засмея. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53764
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив