Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2016 22:05 - Рали Златинова
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 203 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.12.2016 22:05


Няма нищо на света,с което да се сравни това да виждаш щастието на детето си...
Преминах през период,който ми помогна да преосмисля в много голяма дълбочина Родителството,а именно отглеждането на първото ми дете и втората ми бременностimage❣️
Хора,ние знаем всичко интуитивно!!!
Всяка майка интуитивно знае как да роди естествено детето си,да го кърми,повие,изкъпе,успокои,подмени..
Толкоооова много заблуди и по-скоро негативни убеждения има покрай периода на бременност и родителство,че повечето хора ги е страх да гледат 1,а да не говорим за 2 деца.....
Страхът,който толкова дълбоко се програмира в нас,в зависимост разбира се,с какви разбирания за това сме израстнали,много трудно се изкоренява,
но не е невъзможно!!
Ще подготвя през идната година много полезни филмчета и уебинари,които могат да са в полза на всяка жена,знаеща много добре за какво говоря по-горе и копнееща да се освободи от нег.нагласи! 
Само едно ще ви кажа сега-
Вие Имате Силата да отглеждате деца и тези деца да бъдат щастливи!!!
Много бих се радвала да мога действително да съм полезна, за да има повече деца и щастливи родители,
които да поемат по един нов път-
пътя на Даването на Нов Животimage❣️image❣️image❣️

С искрена любов,
Рали Златинова image💖




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54140
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив