Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2016 20:06 - Въпроси и Отговори (1)
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 254 Коментари: 0 Гласове:
0



Кога обикновенно започваш да подготвяш подаръците за Коледа?
- Ам подаръци? Когато бях малка много се радвах на подърци, но сега не толкова много.. Смисъл материалните неща вече не ме интересуват, интересува ме това да съм щастлива и да бъда с хората които обичам и ме обичат. В живота не всичко се свежда до пари или подаръци. Късметлии а тези ,които го осъзнават на време. Коледа е най-хубавото време през годината. Навън е студено, в къщите цари топлина и спокойствие. Много не си падам по празниците ,защото винаги при мен не са били хубави. Вече имам собствено семейство и се надявам това да се промени.. Спрете да мислите само за подаръците и се обичайте . Това е най-големият подарък който може да си подарите. Разбира се ,че е подаря подаръци на хората които обичам ,но все пак .. Това не е всичко. 
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54058
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив