Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2016 10:29 - история 1 - i wanna get better
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 207 Коментари: 0 Гласове:
0



Глава 3 - Срещата (От гледната точка на Давина) - Красива си. - каза ми Шон - Ти също. Той бе облякъл риза синьо-бяла , черни дънки и маратонки. Той отвори вратата на колата и аз влязох вътре. - Каза че си искал да ме питаш и преди. - Да..? - Тогава защо чак сега?  - Незнам..Всъщност честно казано като те видях с новото момче и изревнувах.  - Трябваше да ме видиш с друг ,за да решиш че ме искаш? - Нямах точно това предвид. - А,какво тогава? - Да не говорим за минали неща. - усмихна ми се той  - Добре,тогава какво ще правим?   - Мислех си да хапнем и да се поопознаем малко,а после да гледаме някой филм в киното.. Той паркира колата и влязохме в мола. Седнахме на средна маса.Той поръча две порции пиле с картофи. - Значи слушаш поп и рок?  - Да.Какво смешно има? - Сякаш си на50г .  И двамата се засмяхме. - Ами ти какъв стил слушаш? - Почти всичко , без поп и рок. - пошегувах се - Храната е вкусна. И така продължихме да си говорим дори след като хапнахме.  След това той ме изпрати до нас. - Прекарах си чудесно. - Аз също.  Той се приближи и ме целуна. След това се прибрах вътре,а той запали колата.   Влязох вътре и не можех да спра да се усмихвам. Видях на дивана бележка на която пишеше: - " Прибирам се у дома.Надявам се да си изкараш добре.Обади ми се когато се прибереш .. номер 0987585647 "  Взех телефона и веднага му звъннах. (От гледната точка на Енджъл) Тя излезе на среща е поне той имаше смелост и стори това което аз неможах.. Махнах се от там и отидох в една зала за игра където ходя когато искам да изпусна парата.Взех една топка и почна да я мятам по стената бързо и силно... и така мина около 1ч. След това се прибрах изкъпах се и се преоблякох с други скъсани дънки ,кецове и черно-бяла риза.  Взех китарата и започнах да пиша нова песен .   Тогава някой ми звънна.Бързо грабнах телефона и дигнах. - Ало? - Хей.  - Прибра ли се? - Да. - Как мина срещата? Тогава тя ми заразказва..колко хубаво е минало и че е много щастлива. - Благодаря ти че ме накара да отида  - За нищо.Радвам се че си щастлива. - А,ти какво правиш?Мислех че ще си тук когато се прибера. - Изникна ми малко работа. После се изкъпах и сега пиша песен. - Изсвири ми я ..  - Но,тя не е зарършена..тъкмо я почнах. - Тогава само това което имаш до сега.   - " this time,i wonder what it feels like...to find the one in this life.the one we all dream of but dreams just aren"t enough.so i"ll be waiting for the real thing.i"ll know it by the feeling.the moment when we"re meeting.Cause nobody wants to be the last one there.someone to love with my life in their hands.there"s gotta be somebody for me like that "  - Това е много чувствено. - Знам. - Аз ще лягам.До утре. - Чао.  Затворих телефона и продължих да пиша.Почти цялата вечер прекарах в писане на песни. (От гледната точка на Давина) Събудих се в добро настроение за пръв път от много време насам. Станах изкъпах се и облякох къса пола,кецове и къса блузка с къс ръкав.   Когато излязох Енджъл ме чакаше отпред до колата си.Помаха ми и аз му се усмихнах.Отидох до него и го прегърнах. (От гледната точка на Енджъл) - Как спа? - Без теб не толкова добре. - пошегува се Бях загледан в пътя,но сякаш не го виждах.Някакво коте се изпречи на пътя но аз не го забелязах. - Енджъл. - извика ми Давина Тогава се осъзнах и натиснах спирачката.Колата спря на милиметри от котето и то избяга уплашено.Ръцете ми сякаш здраво стискаха волана.  - Добре ли си? - Да..просто не спах добре. -излъгах е на половина  - Искам да ти покажа едно място където ходя когато искам да изпусна каквото и да е чувство.   - Проблем ли ще е да пропуснеш училище? Знам че искаш да видиш Шон.. - погледнах в страни - С удоволствие . - тя докосна ръката ми и се усмихна. Аз отвърнах на усмивката и.Китките ми се отпуснаха на волана ,тя махна ръката си и аз потеглих. - Пристигнахме. Тя се поогледа. - Какво е това място? - Не гледай как изглежда отвън,ела да ти покажа същността му. Влязохме вътре и аз цъкнах лампите.  - Лал.Имаш право.  - Ти кое от всичко ползваш? - Последната стая.  Поведох я към стаята. - И каква е целта на всичко това? - Разтоварва ме.Три неща са.Спорт това което ще правим сега.Къпане и медитация.   -После вече нещата които обичам да правя.Като писането на песни и свиренето. - Трябва да опиташ.Имаш нужда. - подригах се леко - Това пък какво трябва да значи? - Ами след като видях блога ти.. - и засмях се ,а тя ме удари по рамото и също се засмя.  (От гледната точка на Давина)  - Сложи си тези ръкавици. - той ми ги подаде бяха черни без пръсти с лепки и възелче Той също имаше. От малкото шкафче извади една средна топка. - И какво правим? - Хвърляш топката колкото можеш по бързо и по силно. Сега като сме двама пак е така само че с подаване.  - Не искам да те ударя. - казах леко плахо и шеговито.  Той се приближи до мен. - Няма! - и ми подаде топката   (от гледната точка на Разказвача) Давина хвърли топката с лек замах. - Само толкова ли можеш. - присмя се Енджъл. Еднжъл хвана топката и се приближи към Давина.Сложи я в ръката и ,застана зад нея и контролираше ръката и за да и покаже как точно се прави. - Мисли за чувствата които таиш в себе си и никой не знае за тях.Мисли за чувствата които те контролират.Почувствай всичко в себе си..после просто замахни.  Тя обърна главата си към него и бяха на милиметри разстояние.Тогава той се отдръпна и се върна на мястото си.  Давина отново върна вниманието си към топката.Направи това което той и каза.Концентрира се,затвори очи и хвърли топката.   - Ти успя. - каза Енджъл когато хвана топката  - Знам. - отвърна тя с усмивка След това те продължиха така още известно време. - Мисля че толкова ми стига. - Да вървим тогава. Качи се в колата и потеглиха. - Това беше страхотно.Благодаря ти че ми го показа. - За нищо. Когато стигнаха Шон беше пред къщата и.  - Шон? - извика Давина, когато слезе от колата ,но на него не му се понрави че е с Енджъл  Тя го прегърна ,но той я отблъсна. - Но,защо? - тя попита леко натъжена  - Затова ли не дойде на училище, за да си с него? А,аз се притесних за теб и те чакам тук като глупак от часове.   - Не разибрам какво ти става? Вече ти бях казала че той ми е просто приятел..Кога ще го проумееш? - Аз или той ? Избирай! - Какво подяволите става тук с теб ..забога..Той ми е най добрият приятел и ще избера него пред каквото и да е било друго..Щом това не ти се нрави върви на майната си. Не искам гадже което не се разбира с най добрият ми приятел. Тя каза и влезе в къщата си.  - Стой настрана от нея ,тя ме иска и няма да се откажа!  - Мислех че ти я харесваш ,но си някакъв психо. Ти сега я нарани. Затова по добре стой настрана.Тя е най добрата ми приятелка и няма да позволя да я нараняват особено такива като теб. А,сега си върви...    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53657
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив