Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2017 09:13 - Момчето,което се промъкваше в стаята ми
Автор: tessa97 Категория: История   
Прочетен: 895 Коментари: 0 Гласове:
0



 9 Момчета, идвате ли или не? - попитах аз, тъй като те все още 
седяха на дивана.
- Да, добре - въздъхна Джейк. 
Той очевидно не искаше да идва, но може би Лиам го беше 
накарал. Грабна ключовете си и тръгна към вратата.
- Отивам да изкарам колата от гаража. Ще се видим отвън.
- По дяволите, забравих си чантатa! - каза Кейт и изтича 
обратно до стаята ми.
Лиам веднага ме грабна и целуна, като нежно ме бутна към стената. Увих ръце около врата му и прокарах пръсти в косата му.
- Ммм, липсваше ми! - прошепна срещу устните ми.
- Така ли? Нямах идея. Можеш ли да го докажеш? - пошегувах 
се, което го накара да се засмее.
Той ме целуна отново и засмука долната ми устна, молеше да го 
допусна. С нетърпение отворих уста за него, плъзна езика си вътре и заизследва всяка част от нея. Стомахът ми се изпълни с пеперуди. Някой прочисти гърло и ние скочихме далеч един от друг с мисълта, че това беше Джейк. За щастие, не беше той, а Кейт.Никога не бях виждала такава усмивка на лицето й.
- Заедно изглеждате секси – заяви все още ухилена.
Лиам се засмя и постави ръка на раменете ми.
- Ангелчето изглежда секси с когото и да е - усмихна се и целуна нежно бузата ми.
-Ауу, това е толкова сладко! - изгука Кейт, като сложи ръцете на сърцето си и ни погледна с обожание.Извъртях очи.
- О, хайде! Ще закъснеем, ако не тръгнем веднага - грабнах 
ръката й и я издърпах към вратата.Обърнах се и хвърлих ключовете към Лиам, за да заключи след себе си. Когато ми ги върна обратно, нарочно ме погали с пръст, което предизвика малък стон в гърлото ми.
- Хей, Лиам, нямаш нищо против да се возиш отзад при Амбър, 
нали? Наистина искам да седна отпред - каза Кейт пред колата и ми намигна.
Видях как Джейк поклати глава към Лиам, очевидно молеше за 
помощ. Лиам се подсмихна в неговата посока.
- Не, всичко е наред, може да се возиш отпред - каза и ме 
погледна с крайчето на очите си.
Тайно се усмихнах на Кейт. Обичах най-добрата си приятелка, толкова й бях благодарна за това, че ми даваше време с него.
Седнах на задната седалка на колата. Лиам се плъзна и 
притисна коляното си до моето. Сложих ръце в скута си и се 
усмихнах. Той се протегна и хвана ръката ми. Стисна я, след което пъхна преплетените ни длани между нас. Премести крака си така, че ако Джейк се обърнеше, ръцете ни щяха да останат скрити от погледа му. Шанса да го направи, обаче, беше малък в предвид това, 
че шофираше. Все пак трябваше да бъдем предпазливи, за да не 
съжаляваме после. Небрежното докосване на Лиам изпрати искри от електричество нагоре по ръката ми. Прехапах устни и погледнах навън през прозореца, докато се борех с желанието си да го грабна и 
да го целувам, докато вече не можеше да си поеме въздух. След най-мъчителното и дълго пътуване с кола, пристигнахме пред боулинг залата.
Добре де, преувеличавах, отне само десет минути, но през 
цялото време се борех със себе си и с желанието да скоча върху него и да го прегърна силно.
Бяхме се събрали осем човека за боулинг: аз, Лиам, Джейк, 
Кейт, Сара, Шон, приятелката му Тери и нейният брат Марк, който 
беше в колеж. Лиам сякаш веднага изпита неприязън към Марк по някаква причина. Той беше достатъчно любезен, но усмивката така и 
не стигаше до очите му. Аз, в действителност, се забавлявах, макар че губех. Бях много зле на боулинг и единствената причина порадикоято идвах бяха приятелите ми. Най-хубавата част от всичко беше 
да гледам как Лиам играе. Когато той се наведеше напред, за да 
плъзне топката, получавах чудесна гледка към перфектните му задни части и едва успявах да сдържам удоволствието си.
- Не си много добра в боулинга, а? - попита Марк, който седеше 
до мен и се усмихваше.
Засмях се.
- Не, никога не се научих да играя - заявих и поклатих главата 
си в престорен ужас.
- Мога да те науча ако пожелаеш. Всичко зависи от стойката на 
тялото ти - измърка многозначително.
Преглътнах нервно, но се опитах да не го показвам.
- Стойката, наистина ли? На това ли се дължи провалът ми през 
всичките тези години? - усмихнах се малко притеснено, но ако 
трябваше да бъда честна, обичах да флиртувам. Стига този отсреща да не го разбере погрешно и да започне да ме докосва.
- Добър съм в позите. Бих бил повече от щастлив да ти дам 
някой и друг урок - каза и се наведе по-близо до мен, което ме накара да се облегна назад, за да запазя малко лично пространство.
- Е, сега идва моят ред, какво ще ми предложиш? - попитах, 
станах и избрах топка.
Той се изправи и застана близо зад мен.
- Определено бих ти предложил да движиш бедрата си с 
топката. Може също да разтвориш краката си за повече баланс - каза 
и размърда вежди.
Засмях се на предложението му. Боже, този тип беше толкова 
предвидим!
- Е, благодаря за съветите, ще видим дали ще ми помогнат -
засмях се и тръгнах към лентата. Топката ми се насочи право към ръба и удари само една кегла. Втората ми топка отиде направо в страничния улей.
- Хм, Марк, мисля, че трябва да поработиш върху съветите си. 
Успя да събудиш в мен надежда и сега се чувствам някак 
разочарована - пошегувах се нацупено.
Той се засмя.
- Уау, никога не съм разочаровал момиче преди - каза гордо 
усмихнат.
- Твърде си наперен, а? - попитах засмяно.
- Искаш ли да провериш? – подразни ме той.
Хм, нека помисля - присвих очи и бавно проследих с поглед 
тялото му от главата до петите и обратно, като нарочно захапах 
устни закачливо.
Той се хилеше силно.
- Можеш ли да се обърнеш? - попитах като се опитвах да 
сподавя смеха си.
- Искаш да се обърна? - попита със самодоволна усмивка.
Кимнах.
- Трябва да те видя и отзад, иначе няма как да приема офертата 
ти - казах арогантно.
Той ми намигна и се обърна, като очевидно си мислеше, че ще 
му излезе късмета. Захапах устни, за да спра смеха си и прошепнах на Кейт и Сара: „Какъв идиот!“, а те се захилиха като напушени с крек ученички.
- Добре, сега може да се обърнеш! - казах след няколко секунди.
Той се обърна с лице към мен.
- Е, хареса ли ти това, което видя? - попита, като се усмихна 
уверено.
Наведох се близо до него.
- Не, всъщност не го харесах. Просто ти не си мой тип, но 
благодаря за офертата – заявих ухилено. Намигнах му и се 
отдалечих обратно към местата за сядане. Чух как приятелите ми избухнаха в смях. Сара и Кейт удариха дланите си една в друга. Марк зяпаше след мен с отворена уста, очевидно не беше свикнал да го отхвърлят. Погледнах към Лиам, който изглеждаше наранен и 
ядосан.
По дяволите! Какво направих? Просто флиртувах, не бих 
направила нищо друго. Опитах се да срещна погледа му, но той 
погледна настрани към табелата с резултата и ме игнорира. Сърцето ми се сви.
Джейк отиде да вземе нещо за пиене между игрите и аз се 
възползвах от възможността да поговоря с Лиам. Той дори не 
погледна към мен след случилото се с Марк.
- Хей! - казах и отидох да седна до него.
- Хей! - промърмори, докато гледаше хората, които играеха до нас.
- Не ми говориш ли? - попитах аз.
Той въздъхна.
-Защо направи това? - попита тъжно и поклати глава, като 
продължаваше да не поглежда към мен.
Грабнах ръката му и го замъкнах към тоалетните. Когато 
влязохме, затворих вратата след нас и я заключих.
- Съжалявам! Не прецених, че това ще те разстрои. За мен това не означаваше нищо. Той флиртуваше с мен и аз просто се шегувах, това е всичко – обясних и се опитвах да го накарам да ме погледне. 
Лиам затвори очите си за секунда, преди да ме погледне отново.
- Ангелче, беше ми трудно да гледам това - той ме дръпна към гърдите си, погледна ме директно в очите и можех да видя, че наистина го бях наранила много.
- Толкова съжалявам, Лиам! Пак ти казвам, за мен това не 
означаваше нищо. Просто се забавлявах. Хората не знаят, че сме заедно и не можех просто да кажа: „Марк, спри да флиртуваш с мен, 
защото моят приятел седи ето там.“, нали? - попитах и увих ръце около врата му.
Той въздъхна.
- Предполагам - не.- Той все още изглеждаше разстроен и аз се 
чувствах ужасно виновна за това.
- И все пак, трябва да ми вярваш, че не бих направила нищо, 
което да те нарани умишлено. Съжалявам! - дръпнах лицето му и го целунах нежно.
Той отговори веднага, отвърна на целувката ми и ме придърпа 
по-близо към себе си. Плъзна едната си ръка надолу и сграбчи дупето ми, и този път не се панирах, даже ми харесваше, и исках още. Хванах другата му ръка и я плъзнах нагоре към гърдите си. Лиам се отдръпна назад и ме погледна леко шокирано. Усмихнах се 
и го дръпнах отново към себе си. Той започна да ме целува жадно, докато галеше гърдите ми. Устата му се премести на врата ми, което ме накара да затреперя от желание. Плъзнах ръка под тениската му и проследих мускулите на гърдите му, което го накара да простене. 
Бавно премести ръката си надолу към края на горнището ми и вмъкна ръката си под него. С пръст очерта пътечка към гърдите ми, след което нежно обхвана едната в длан и започна да я масажира през сутиена. Моментално изстенах останала без въздух.След няколко минути, той се отдръпна, усмихна ми се, а очите му искряха от вълнение. Допря главата си до моята, докато и 
двамата дишахме тежко.
-Съжалявам! Не съм искал да се държа собственически - каза и 
целуна върха на носа ми.
- Няма за какво да се извиняваш, глупчо! И за двамата, това е 
нещо ново. Просто трябва да свикнем с него - отново го целунах бавно, като се наслаждавах на чувството от меките му устни срещу 
моите.
Той въздъхна.
- Мисля, че трябва да излизаме преди другите да разберат, че ни няма.
- Още една минута няма да навреди - прошепнах и се усмихнах кокетно.
Той се захили и се наведе да ме целуне отново.Тази вечер всички се събрахме във всекидневната ни. Шон беше 
донесъл филма Аватар и понеже никой от нас не го беше гледал, 
решихме първо да хапнем. Бяхме се наредили по диваните и ядяхме McDonalds, а след това щяхме да си пуснем филма. Аз се бях облегнала на краката на Лиам, а на Джейк изглежда не му направи впечатление, което и двамата приехме за добър знак.
Марк се измести от дивана.
- Ела, Сара, седни тук. Аз ще седна на пода - предложи, като се настани до мен със закачлива усмивка.
Почувствах се неудобно и се преместих, за да оставя малко 
място между нас. Усетих как Лиам се стегна, затова сложих ръка на крака му и го погалих с палец успокоително.
- И така, Амбър, какво обичаш да правиш през свободното си 
време? – попита Марк.
- Много неща. Обичам да танцувам и да ходя на кино. Знаеш, нормалните неща, които правят гимназистите - отговорих, като наблегнах на думата гимназисти.
Той се засмя.
- Уау, наистина си борбена, нали? - каза и поклати глава.
- Нямаш си и на идея - промърморих и се обърнах към 
телевизора, като се преструвах, че го гледам.
- Не искаш ли да говориш с мен? – попита и потрепери театрално.
Издишах преувеличено.
- Просто се опитвам да гледам това.
Той погледна към телевизора и се засмя.
- Тази реклама за нови дивани? - погледнах към телевизора, 
който се преструвах, че гледам - наистина течеше реклама.
По дяволите!
- Да, аз съм обсебена от диваните, никога не може да имаш достатъчно от тях - пошегувах се.
- Забавна си! - той се засмя и се доближи до мен.
- Благодаря, а ти си твърде стар за мен - заявих и мило се 
усмихнах.
- Аз съм само на деветнадесет - каза и ме изгледа 
предизвикателно.Кимнах.
- Да, но осемнадесет е моят лимит, затова този път нямаш 
късмет, приятел - казах.
Чух как Лиам се засмя зад мен.
- Мога да те накарам да промениш решението си - уверено заяви Марк.
Засмях се с досада.
- Знаеш ли какво, обзалагам се на двайсетачка, че нямаш нищо, 
което да ме заинтригува - отговорих също толкова уверено.
Той се засмя мрачно.
- Ще приема облога, но трябва да почакаме брат ти да не гледа -
каза той и погледна към Джейк малко нервно.
Въздъхнах.
- Какво по-точно е нещото, към което си мислиш, че ще бъда 
заинтересована? Имаш котенце в джоба си? Или може би бонбони? Или отговорите за теста по математика, който ми предстои утре? -пошегувах се, което го накара да се засмее отново.
- Не. Ще те целуна и на теб ще ти хареса - сви рамене и ми се 
усмихна самодоволно.
Лиам дръпна краката си зад мен, като направи опит да се 
изправи. Бутнах го назад и започнах отново да галя крака му.
- Наистина ли? Ако ме целунеш, ще те ритна в топките -
усмихнах се невинно към Марк.
- Мислиш си, че това ще ме изплаши и ще ме накара да се 
откажа от секси мацка като теб? - попита, след което бавно започна да ме оглежда, което накара кожата ми да настръхне.
Това беше просто приятелски съвет - свих рамене и се обърнах отново към телевизора благодарна, че този път вървеше филма, а не реклама.
- Повече от сигурен съм, че парите ми не са застрашени. Никога преди не съм получавал оплаквания - прошепна в ухото ми, което изпрати студени тръпки по тялото ми. Беше прекалено близо до мен.
- Хм, е има си първи път за всичко - казах през зъби, докато 
продължавах да галя крака на Лиам.
Когато филма свърши, Лиам се прибра, за да каже на 
родителите си, че ще остане вкъщи и да си вземе дрехи за 
преобличане. Всъщност, той имаше такива в моята стая, но не можехме да споделим това. Джейк и Кейт отидоха да направят още пуканки. Сега щяхме да гледаме Терминатор: Спасение, защото повечето от нас не го бяха гледали. Отидох до тоалетната. Когато 
излязох, някой ме грабна и ме блъсна в стената. Първо си помислих, че това е Лиам, но тогава осъзнах, че момчето не беше достатъчно високо. Сърцето ми започна да бие лудо, а страх се заформи в 
стомаха ми.Марк се засмя и буквално размаза устните ми със своите. Беше хванал лицето ми от двете страни, за да не мога да избягам. Опитах се да го отблъсна, но той не помръдна и милиметър. Захапа устните 
ми, искаше да ги разтворя, затова ги стиснах и засилих коляното си колкото се може по-силно към слабините му. Той ме пусна веднага, преви се и започна да стене.
- Казах ти. Приготви си двайсетачката, която ми дължиш - казах сладко, след което го подминах и тръгнах към всекидневната с триумфална усмивка на лицето си.
Лиам беше седнал на дивана и аз бързо заех мястото до него 
преди някой друг да го направи.
- Добре ли си? - попита и ме погледна.
- Дамм - отговорих. 
Той се усмихна.
- Какво е толкова забавно?
Изкикотих се.
- Марк – отговорих ухилено.
Точно тогава Марк влезе във всекидневната, като леко 
накуцваше, ръката му беше върху слабините и изглеждаше така, сякаш изпитваше силна болка. Той хвърли двайсетачка в скута ми и отиде да седне в другия край на стаята.
Лиам избухна в смях.
- Това е моето момиче! - прошепна, а това ме накара да се усмихна.
Когато всички си тръгнаха, беше станало почти полунощ. Аз и 
Кейт отидохме да си лягаме и оставихме Лиам и Джейк във 
всекидневната. Намигнах на Лиам, когато тръгнахме. Днес щях да сложа най-късата си пижама, исках да усещам кожата му до моята. 
Обух къси розови шорти, които имаха лилава дантела по края. 
Съчетах ги с подобен на цвят розов потник с лилава дантела, която минаваше по цялата ширина на гърдите. Погледнах се в огледалото 
и изведнъж се почувствах нервна. Може би трябваше да се преоблека, дали това нямаше да събуди в него грешно впечатление? Прехапах устни. Не, така беше добре. И преди ме е виждал облечена в това, затова щях да остана с него. Върнах се в спалнята ми и Кейт 
подсвирна към мен.
- Уау, Амбър, непременно трябва да се разходиш до кухнята и да 
вземеш чаша с вода или нещо подобно. Нека Лиам има какво да сънува - предложи тя, докато ме оглеждаше.
Всъщност това не беше лоша идея, иначе той нямаше да може 
да го види преди сутринта.
- Мислиш ли? - попитах нервно.
Кимна нетърпеливо, затова реших да го направя, преди да бях размислила.
- Добре - съгласих се, след което се засмях и отворих вратата.
- Продължавай! Накарай го да трепери! - махна ентусиазирано, 
когато се поколебах на вратата.
Поех дълбоко въздух и тръгнах уверено надолу по коридора. 
Заради начина, по който беше построена къщата ни, трябваше да мина през всекидневната, за да стигна до кухнята. Наперено влязох в стаята, облечена в “скромната” си пижама.
- Някой да иска нещо за пиене? - попитах невинно, докато 
минавах покрай Джейк и Лиам, които седяха и гледаха спортния канал.
- Не, благодаря - отговори Джейк, без дори да ме погледне.
Очите на Лиам се насочиха към мен, погледа му буквално 
следваше всяка моя стъпка, устните му бяха леко разтворени, а очите му широко отворени. Захапах устни, за да спра смеха си. О, да, със сигурност си струваше! Грабнах две чаши с вода и тръгнах обратно 
към салона. Лиам събличаше с поглед и малкото дрехи, с които бях облечена. Джейк забеляза начина, по който ме гледаше и го удари по главата.
- Пич, спри да гледаш перверзно сестра ми! Та ти си имаш 
приятелка! - изръмжа, очевидно раздразнен.
Лиам потърка удареното място.
- Правилно, да, приятелка – промърмори усмихнат.
Върнах се в стаята си, заливайки се от смях.
- Това беше толкова забавно - казах на Кейт, която седеше на 
леглото и ме чакаше.
Тя също започна да се смее.
- Хареса ли му? - попита и повдигна вежди.
- Да! - потвърдих.
Качих се на леглото с усмивка на лицето си.Малко по-късно чух Джейк да се качва към стаята си, затова знаех, че Лиам беше останал сам.
- Кейт, ще отида да видя Лиам за малко - казах, след като се 
уверих, че Джейк беше заспал.
- О, наистина ли? Ще му направиш още едно секси ревю? -подразни ме усмихнато.
Изкикотих се.
- Нещо такова. Не ме чакай, може да се забавя - намигнах й, 
когато се изправих от леглото и взех телефона си, за да настроя 
алармата.
- Забавлявай се и не прави нещо, което аз не бих направила -
пошегува се.
Нямаше много неща, които Кейт не би направила, тя беше 
имала няколко приятеля и определено не беше девствена.
Захилих се и излязох от стаята, като се промъкнах надолу по 
коридора към всекидневната, където Лиам вече лежеше под 
завивката. Алармата беше настроена за шест, нормалното време, в което Лиам излизаше през прозореца ми и оставих телефона на земята.
- Здравей, ангелче - прошепна, усмихна се и повдигна 
завивката, за да мога да се вмъкна до него. Нетърпеливо се
покатерих и допрях тялото си срещу неговото. Той въздъхна доволно и здраво уви ръце около мен.
- Това не беше честно, между другото - измърка и ме целуна по главата.
Усмихнах се провокативно.
- Наистина? Не хареса ли пижамата ми? - попитах невинно.
- Обичам пижамата, но не и ревюто, което секси задника ти 
изнесе пред мен, докато брат ти седеше на половин метър 
разстояние - изпъшка.
- Мислиш, че имам секси задник? - подразних го аз.
- Хм, не помня, нека погледна още веднъж - каза дрезгаво.
Аз се изкикотих, обърнах се по корем и пъхнах ръце под главата си.
Той изстена отново и бавно спусна ръка по гърба ми, през 
дупето ми и надолу по бедрото ми, преди да се върне и да повтори движенията към другото ми бедро. Ръцете му се плъзнаха по дупето 
ми и проследиха линията на дантелата, което ме накара да 
потреперя. Господи, какво ставаше с мен? Аз всъщност желаех той да ме докосва. Ако направеше тази стъпка, нямаше да го спра. Лиам се 
наведе и целуна едното ми рамо, преди да се премести надолу по 
гърба и бедрата ми. След това целуна края на шортите и плъзна езика си по мястото, където дупето и краката ми се събираха. Ахнах и се вцепених.
Бързо се отдръпна.
- Съжалявам, съжалявам! Малко се увлякох - каза извинително.
Аз се изчервих като луда.
- Харесва ми, Лиам - казах дрезгаво, гласа ми трепереше от желанието, което усещах.
- Хареса ти? - попита, а в гласа му усетих нотка на изненада. 
- О, по дяволите, да! - признах без дъх и се изчервих отново. Уау, 
дали наистина казах това? Беше толкова смущаващо.
Той изстена леко и наведе глава, като продължи да ме дразни с 
езика си. Този път не успях да спра малкия стон излязъл от устните ми. Звука изглежда го окуражи, защото го направи отново и сложи ръката си върху бедрото ми. Масажираше дупето и ниската част на гърба ми. След това, повдигна потника ми и докосна с устни голата 
ми кожа.
Завъртях се. Сега бяхме лице в лице, дръпнах го надолу към 
мен, така че цялото му тяло се притисна към моето и го целунах.Можех да усетя кожата му срещу своята и бях благодарна, че избрах 
късата пижама. Той се беше възбудил и можех да усетя как се притискаше към бедрото ми, но този път не бях уплашена. Аз го насърчавах. Вдигна ръцете си и обхвана гърдите ми. Тих стон се изплъзна от гърлото му. Стенеше и потъркваше с палци зърната ми, което моментално ги накара да се втвърдят. Носеше само шорти и аз 
прекарах ръце по гърдите и корема му. Бях възхитена от 
перфектното му тяло и от това в колко добра форма беше. 
Спусна устните си надолу по врата ми и по гърдите през 
потника. Ръцете ми се преплетоха в копринената му черна коса, докато той целуваше корема ми. Захапа потника и започна да го повдига със зъби. Простенах и той наведе глава, за да целуне голата ми кожа. Ближеше и подухваше, а това караше тялото ми почти да 
вибрира от желание. Пъхна ръце под потника ми и бавно плъзна 
ръката си към гърдите ми. Проследи очертанията им с върховете на пръстите си, докато продължаваше да целува корема ми, а след това 
се изкачи по-нагоре и дишането ми започна да се забързва от 
нетърпение да целуне гърдите ми.О боже, да, това беше твърде бързо.
- Съжалявам… Лиам… спри! - промърморих.
Той веднага се отдръпна и се усмихна с прекрасната си усмивка.
- Няма нужда да се извиняваш, ангелче!
Той наведе глава и отново ме целуна нежно. Усмихнах му се с 
благодарност, когато той се отмести от мен, след което ме придърпа и започна да прокарва пръсти през косата ми. Очите му блестяха от любов.
- Толкова си красива! - промърмори и ме целуна нежно по носа, докато сваляше потника надолу.
Изхилих се и поклатих глава. Речникът му наистина 
изобилстваше от изтъркани реплики.Той ми се усмихна малко нервно.
- Ти не ми вярваш - заяви.
- На колко момичета си казвал това, Лиам? - прошепнах, не бях 
много сигурна дали можех да изрека това по-силно.
Той въздъхна и ме погледна победено.
- Не мога да променя миналото ми, ангелче. Повярвай ми, иска 
ми се да можех! Никога не съм изпитвал такива чувства към никого, кълна се! Никога не съм казвал на някого, че е красив, само на теб!
Никой не може да се сравнява с теб! - каза, като ме гледаше 
съсредоточено, искаше да го разбера.Въздухът заседна в гърлото ми от милите му думи. Сгуших се по-близо до него, зарових лицето си в гърдите му и вдишах прекрасния му аромат. Той въздъхна щастливо, обви ръце плътно около мен и ме целуна по главата.
- Лека нощ, ангелче - прошепна.
- Лека, Лиам - промърморих срещу кожата му.
Имах чувството, че плана ми да бъда внимателна и да не му 
отдам сърцето си току- що беше излетял през прозореца. Всичко, което можех да направя в момента бе да се надявам и моля той да не 
го разбие. Сгуших се по-близо до него, поставих главата си на 
гърдите му и започнах бързо да се унасям. Точно преди да заспя, чух как прошепва нещо, което звучеше като „Обичам те“, но Лиам не би ми го казал. Сигурно ми се беше причуло.
                   



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53650
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив