Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2017 09:11 - искам да стана по-добър
Автор: tessa97 Категория: История   
Прочетен: 326 Коментари: 0 Гласове:
0



 Глава 25 - Обичаш ли ме? (от гледната точка на Давина)
-Обичаш ли ме? -попита едвам доловимо
Станах рано сутринта.Прекрасният ден започна.До мен бе спящият Тео.Станах да пия чаша вода и по коридора се разминах с полуголата Дафни.
-Извинявай.-закрих лицето си с ръка ,за да не я виждам
Почувствах се много неловко. Не я харсевам.Защо забога е с нея?
-Няма проблем.-усмихна се
Не мога повече да се боря с това.От известно време сякаш започнах да си спомням някой неща.Не исках да казвам на никого. Но,всеки път когато започвам да си спомням нещо аз изпадам в паничен шок.Трябва да кажа на някого,но аз исках първо да разплета пъзела,за да си спомня всичко.
-Обичаш ли ме? -това кънтеше в главата ми от няколко дни насам
Споменът бе неясен.Бяхме аз и Енджъл.Пихме и точно преди да ме целуне..Какво?
-Ъгх. -извиках
Не можех да стоя на краката си.Задушавах се. Тъкмо да падна и Енджъл ме хвана в ръцете си.Изгубих се в прекрасните му сини очи. Може би го обичах?Аз бях прецакана.
-Добре ли си? -дойде и Тео
-Не.Да.-незнам
Стъпих на краката си и вече бях по-добре.Отдръпнах се от Енджъл.
-Оставете ме!Добре съм.- извиках отново
Те ме гледаха объркано и притеснено,бяха прави.Енджъл изстича след мен.Докосна ръката ми и усетих ток по цялото си тяло.Веднага подскочих.
-Трябва да ми кажеш какво се случва с теб.
-Ти също,но не го направи.-имах право-Писна ми ,не съм дете.Оставете ме намира.
Тръгнах и той не ме последва.
-Казах да ме оставите намира.
-Аз съм.
-О,Сайри.Ти пък какво искаш?
-Мислех,че ще искаш да си зададеш третият си въпрос.
-Ще си го запазя за специялен повод.
-Тогава да си поговорим.
-За какво?Не сме познати.
-Познавам Енджъл и Тео мога да ти кажа някой неща. 
-Къде е уловката? -повдигнах вежда
Поръчах още едно уиски,а той не отговори.Чудех се дали искам да си говоря с този човек.Щом не са ми казали за него,сигурно има причина?Въпросът тук е :Дали им имам доверие? На този етап може би по скоро не.Не можех до му вярвам,но нямах избор.
-Държиш ли на пиене?-каза,когато глътнах чашата с уиски
-Слушам те.
-Енджъл е вършил много лоши неща през живота си.
-Какви?
-Има ключ,който понякога държи на врата си ,а друг път под леглото си.Вземи го и ще разбереш.-допи чашата си и стана
-Чакай,ами Тео?
-Той ти е най-малката грижа.-докога?
                   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54090
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив