Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2017 09:11 - искам да стана по-добър
Автор: tessa97 Категория: История   
Прочетен: 326 Коментари: 0 Гласове:
0



 Глава 24 -Може ли да поговорим? (от гледната точка на Тео)
Не можах да заспя.Исках да говоря с Давина,но нея я нямаше.Чудех се дали да не кажа на Енджъл,когато вратата се отвори.
-Защо си буден? -попитах тихо
-Къде беше по това време на ноща?-скърстих ръце ядосано пред гърдите си
-Излезнах да се разходя. 
-Сама?
- Да,сама.-отсече
Тръгна към стаята си,но аз я спрях. Тя наистина вади дявола от мен. 
-Както и да е.Защо си ме търсил?
-Исках да ти кажа нещо,но вече е без значение.Върви.-пуснах ръката и
Проснах се на дивана и се завих през глава,като сърдито дете.Няколко минути по късно тя дойде при мен.Клекна до дивана.
-Нека поговорим,защото ми писна да сме постоянно на нож.
-На мен също.-признах 
Тя махна одеалото от лицето ми.
-Няма нужда да се криеш от мен.-и тогава сърцето ми се разбонтува
-Кажи ми истината.-помоли ме
-Искам да бъда с теб,ако и ти искаш да бъдеш с мен.
-Искам.-каза без да се колебае и устните и докоснаха моите
Бях щастлив.Радвах се,че тя бе моя.Докоснах лицето и,и я придърпах по близо .Не исках да спре да ме целува.
-Ела с мен.-каза тя и аз я последвах
Отидохме в нейната ,а моята стая и спахме заедно.
-Давина. -каза Енджъл влизайки в стаята и
-Шшш..-този човек направо се извика,чудя се как още спи
Вероятно защото излезе посред нощ.
Излязох от стаята ухилен до уши и потупах Енджъл по рамото.Взех си чаша кафе и отпих.
-Е? -любопитен
-Вече официално сме заедно.Много съм щастлив.
-Радвам се за теб.А,тя какво мисли по въпроса?
-Чувства същото като мен.
Той само поклати глава,не каза и дума повече.
-Добро утро.-присъедини се Давина към нас с широка усмивка
Аз бързо отидох до нея и я целунах.Толкова е хубава с тази рошава коса сутрин.
(от гледната точка на Енджъл)
Тео отиде до тоалетната и аз имах шанса да поговоря с нея насаме.
-Ти сериозно ли?! -карах и се.
-Какво? -беше объркана
- Казах ти ,че той не е читав и ти искаш да ти с него?
-Да.-отвърна категорично
-Това не бе въпрос.Хайде Давина,ти си по умна.Не си за него.
-А,за кого?
Тео се върна и двамата млъкнахме.
-Какво не е наред? -попита
-Незнам за какво говориш.
-Не се прави на ударен,познавам този поглед.
Какво можех да кажа?Той ме попита и аз дадох свободен достъп.Сега трябваше да мисля,как да се справя със Сайри.Давина излезе от стаята.
-Остави това.Кажи какво ще правим със Сайри.
-Незнам .Времето ми е преброено.-отвърна той
                   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53667
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив