Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2017 21:07 - Искам да стана по-добър:Глава 20
Автор: tessa97 Категория: Други   
Прочетен: 227 Коментари: 0 Гласове:
0



image


глава 20 - казах да ми имаш доверие
(от гледната точка на Тео)
Вчера денят бе малко объркващ. Първо с Давина си прекарахме добре,за пръв път от както се познаваме,което не е много отдавна като се замисли човек. После пък Енджъл бе ранен и се чувствам виновен,защото можех да му помогна . Трето държах се като гадняр с Давина ,тя не го заслужава ,просто част от мен я мрази . Наистина я мрази. Просто не я разбирам. Мрази ли ме,обича ли ме.. Самата тя не е наясно със себе си и всичко наоколо. Нека да съм гадняр. 
- Дръпни се от пътя ми . - каза строго тя , аз стоях пред вратата и и пречих да излезе. 
- Дай ми 5 минути . - тя изпуфтя 
- Имаш 1 минута. - скръсти ръце отпред и зачака 
- Искам да ти се извиня.. - не ме остави да довърша и изпищя
- Не. 
- Не ме остави да довърша. 
- Не. - повтори тя
- Как така не? - започвах да се ядосвам
- Един път си мил,друг път груб . Не може така. Това е реалният живот ,а не някоя сапунка. - изплю - Сега ако обичаш се дръпни от вратата . 
- Тео. - казах тихо Енджъл 
Но аз го чух. Дръпнах се и тя тръгна. 
- Какво говорихме ?! 
- Не започвай и ти ! - извиках и излязох през вратата
Тя е прекрасна,добра,силна и красива. Не мога просто да я пусна да си тръгне. Затова изтичах след нея . 
- Прави каквото искаш ,но и аз ще сторя същото. - дръпнах я към себе си и я целунах
Първонаално тя опита да се отдръпне,но после се отпусна и отвърна на целувката ми. 
- Знаеш че искам да съм с теб нали? - тя само кимна в знак на съгласие и ме целуна
(от гледната точка на Давина)
Наистина исках да бъда с него,но това че бе най-добрият приятел на Енджъл не ми излизаше от главата. Боже мой! Енджъл! Той стоеше и ни гледаше отстрани,отлепих се от Тео и се почувствах доста неловко. 
-  Енджъл . - казах,той се обърна и тръгна
- Остави го.  - опита да ме спре ,но аз изтичах при него
- Всичко наред ли е ? 
- Незнам . Ти ми кажи? 
- Какво имаш предвид? 
- Нали уж нямаше чувства към него ?
- Аз незнам. Объркана съм. Може би имам. 
- Добре. 
- Това проблем ли  е за теб? 
- Защо да е .. Просто внимавай. Предупредих те .
- казва по меко и ме прегръща,след което си тръгва
- Е,да те изпратя до училище . - казва Тео и тръгваме
(от гледната точка на Енджъл)
Обичам я ,но ако ще е щастлива с него така да бъде . Трябваше да продължа напред,така че явно нямаше да оставям Дафни. 
- Здравей. - каза тя и ме прегърна силно
- Липсваше ми. - отвърнах 
Качихме се в колата и я заведох у дома. Веднага започнах да я целувам и се запътихме към спалнята. Точно от това имах нужна,малко разсейване.Разсейване от това,че съм необичан . Аз съм напълно сам. Напълно. Тео иска да е с Давина,а тя не си ме спомня,така че всичко се прецака. Трябва да намеря Сайри и да преключа това веднъж завинаги . Майната му на всичко. Майната му какво ще се случи. 
Дафни излезе от стаята по халат ,за да отиде до тоалетната и се срещна със Давина. Тя ми каза ,че Давина се била зарадвала за нас и незнам какво си още там. 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53641
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив